Ter info: de klantenservice van NS International heeft mij laten weten dat afhandeling van geld terug bij vertraging claims, afhankelijk van de complexiteit, zeven tot negen maanden(!) duurt. Hier wordt uiteraard niet proactief over gecommuniceerd en moet je zelf navraag naar doen.
Bladzijde 1 / 1
Zo dat is lang. Het is wel heel erg bij NS Internationaal.
Update: het is nu gewoon negen maanden aldus de klantenservice.
Dankjewel, ik vroeg het me al af (mijn claim loopt sinds 15 okt., dus ruim 6 mnd.). Het probleem is alleen dat je niet weet of-ie nog in behandeling is. Dat kun je nergens zien.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.