Geachte meneer/ mevrouw
Ik heb vandaag e tickets gekocht van Sneek naar Zwolle ( reis is gepland op 11 juni). Maar helaas moet mijn reisplan veranderen. Ik verzoek graag van jullie deze bedrag terug krijgen.
Alvast bedankt
Geachte meneer/ mevrouw
Ik heb vandaag e tickets gekocht van Sneek naar Zwolle ( reis is gepland op 11 juni). Maar helaas moet mijn reisplan veranderen. Ik verzoek graag van jullie deze bedrag terug krijgen.
Alvast bedankt
Als u uw ticket heeft gedownload of geopend, krijgt u uw geld, ook helaas, in geen geval terug, Een e-ticket is fraudegevoelig. U kunt er namelijk gewoon mee reizen, ook als u uw geld terug zou krijgen en dat betekent een gratis reis of een van de twee reizen gratis, als u een ticket voor een andere dag zou kopen. Dat doet NS natuurlijk niet.
Heeft u de ticket nog niet geopend of gedownload dan, en alleen dan, heeft het zin contact op te nemen met Klantenservice. Ze zijn er nu ook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.