terugbetaling compensatie bij vertraging | NS Community
beantwoord

terugbetaling compensatie bij vertraging

  • 15 February 2023
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Beste, 

Wij hebben twee toegewezen claims voor compensatie bij vertraging die nog steeds niet zijn uitbetaald.  De claim dateert van 23 dec 2022 en 29 dec 2022.  We kregen twee claimnummers en de bevestiging dat de bedragen zouden gestort worden binnen de drie weken.  Tot op heden hebben wij nog steeds niets mogen ontvangen. Loopt er iets fout of is dit normaal?  Telefonisch contact leerde ons dat men ons niet kon helpen omdat het om een buitenlandse reis ging en de telefonisten niet in het systeem konden, ook niet na vijf doorschakelingen…. Dit telefoontje van uit Belgie koste mij zo’n tien Euro en heeft niets opgelost…. ik hoop via deze weg een oplossing te krijgen voor “ons probleem”


Hartelijk dank bij voorbaat. 
Een misnoegde reiziger….

icon

Beste antwoord door Olav93 15 February 2023, 17:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge

Beste Marnix,

Heeft u uw reis geboekt bij 'NS'? Dan is dat bij NS international geweest, wat helaas bijna volledig los opereert van NS. U moet dan bij hen zijn en vindt hun contactgegevens op https://www.nsinternational.com/nl/contact

Reageer