Goede dag. Gisteren zijn door problemen met internet per ongeluk twee keer kaartjes gekocht voor dezelfde route voor 3 personen van Almere Centraal naar Heilo. Is het mogelijk om 3 verkeerd gekochte tickets te retourneren? Ik ben een immigrant uit Oekraïne en 23,5 euro is veel geld voor mij
Bladzijde 1 / 1
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch (ook in het Engels): de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.