beantwoord

Toegezegde compensatie nog niet ontvangen na drie weken.

  • 26 November 2022
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Goedendag,

 

met onderstaande e-mail van 6 november j.l. is ons verteld dat de compensatie van € 69,90 voor alle reizigers in deze boeking binnen drie weken overgemaakt zou worden op de creditcard of rekening waarmee de originele tickets zijn betaald.

Tot op heden is dit niet gebeurd. 

Wanneer kunnen we de compensatie wél verwachten?

Tot onze verbazing is het niet (meer) mogelijk om te reageren op de onderstaande mail, ondanks dat dat er wel in vermeld wordt (zie highlight).

 

groet,

A.G.U. Robertus

M.K. van der Elst

Op 06-11-2022 10:55 CET schreef NS Klantenservice <nsklantenservice@ns.nl>:

 

 

   
 
Relatienummer: 26969669      |      Ons kenmerk: 5199897161 
 
Beste mevrouw Robertus, 
 
Wij hebben uw aanvraag voor 'Compensatie bij vertraging' met als reisdatum 19 september 2022 en met claimnummer 601546214 behandeld.
 
Uw claim is toegewezen en u heeft recht op terugbetaling van € 69,90. Dit bedrag is voor alle reizigers in deze boeking.
U krijgt dit bedrag binnen 3 weken uitbetaald op de creditcard of bankrekening waarmee u dit ticket heeft betaald. Onze excuses voor de vertraging die u heeft opgelopen.
 
Toelichting op het uit te betalen bedrag:
U had 120+ minuten vertraging op uw reis Wien Hbf– Amsterdam Centraal op 19 september 2022. Dit betekent een terugbetaling van € 69,90.
 
Heeft u nog vragen?
Heeft u nog een vraag over deze afgehandelde aanvraag Compensatie voor vertraging? Dan kunt u deze e-mail beantwoorden.
Heeft u een andere vraag? We helpen u graag verder. Kijk op www.nsinternational.com of stel uw vraag op de NS Community. U kunt ook contact opnemen met het NS International Service Center.
 
 
Met vriendelijke groet,
 
Lieneke Bouma
Hoofd NS Klantenservice
icon

Beste antwoord door Daniël NS 27 November 2022, 13:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zodra de daartoe bevoegdheid hebbende personeelsleden ook echt werken en dan aan jullie geval toekomen-vooralsnog is daar groot tekort aan.

Het hep geen sin meteen te gaan klagen-dit forum wemelt van precies dezelfde vragen.

Reputatie 5

Hey mk.vd.elst. Welkom bij de NS Community.

We streven om dit binnen 3 weken verwerkt te hebben, maar op het moment kan dit uitlopen tot 5 weken. Excuses voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge

Volgens mij is er iets mis met de betaalprocedure als dat wekenlang moet duren. Maakt niet uit of dat nu 3 of 5 weken na de toekenning is.

Bij DB staat het geld op je rekening als je de toekenning krijgt, of die toekenning nu 3 weken of 3 maanden na aanvraag is. Waarom kan zoiets bij NS niet?

Reageer