Goedendag,
met onderstaande e-mail van 6 november j.l. is ons verteld dat de compensatie van € 69,90 voor alle reizigers in deze boeking binnen drie weken overgemaakt zou worden op de creditcard of rekening waarmee de originele tickets zijn betaald.
Tot op heden is dit niet gebeurd.
Wanneer kunnen we de compensatie wél verwachten?
Tot onze verbazing is het niet (meer) mogelijk om te reageren op de onderstaande mail, ondanks dat dat er wel in vermeld wordt (zie highlight).
groet,
A.G.U. Robertus
M.K. van der Elst
Op 06-11-2022 10:55 CET schreef NS Klantenservice <nsklantenservice@ns.nl>:
Relatienummer: 26969669 | Ons kenmerk: 5199897161
Beste mevrouw Robertus, Wij hebben uw aanvraag voor 'Compensatie bij vertraging' met als reisdatum 19 september 2022 en met claimnummer 601546214 behandeld. Uw claim is toegewezen en u heeft recht op terugbetaling van € 69,90. Dit bedrag is voor alle reizigers in deze boeking.
U krijgt dit bedrag binnen 3 weken uitbetaald op de creditcard of bankrekening waarmee u dit ticket heeft betaald. Onze excuses voor de vertraging die u heeft opgelopen.Toelichting op het uit te betalen bedrag:
U had 120+ minuten vertraging op uw reis Wien Hbf– Amsterdam Centraal op 19 september 2022. Dit betekent een terugbetaling van € 69,90.Heeft u nog vragen?
Heeft u nog een vraag over deze afgehandelde aanvraag Compensatie voor vertraging? Dan kunt u deze e-mail beantwoorden.
Heeft u een andere vraag? We helpen u graag verder. Kijk op www.nsinternational.com of stel uw vraag op de NS Community. U kunt ook contact opnemen met het NS International Service Center.
Met vriendelijke groet, Lieneke Bouma Hoofd NS Klantenservice