U moet hiervoor contact opnemen met Klantenservice. Als u belt, kunt u ook de toeslag aangeven. 030 7515155. U kunt de vertraging ook claimen op MijnNS in uw reisoverzicht.
Dit is een reizigersforum en geen klantenkanaal van NS. Wij kunnen niet bij de administratie.
Als deze toeslag voor intercity direct is dan kun je deze toeslag direkt terugkrijgen door nogmaals je ov chipkaart tegen de rode toedslagpaal te houden.
Je dient dat wel per direkt te doen
Als deze toeslag voor intercity direct is dan kun je deze toeslag direkt terugkrijgen door nogmaals je ov chipkaart tegen de rode toedslagpaal te houden.
Je dient dat wel per direkt te doen
Binnen 30 minuten. https://www.ns.nl/abonnementen/overig/intercity-direct-toeslag.html
Voor het omreizen (40 minuten extra) kan je een GTbV claim indienen via https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug-bij-vertraging.html en dan (onderaan) de HSL optie aanvinken, ook al heb je dus niet over de HSL gereisd.