Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

 

10 dagen geleden (op woensdag 6 juli) heb ik bij jullie een toeslag gekocht, omdat er stond dat dat nodig was na het plannen van mijn reis. Vervolgens werd op het perron bekend gemaakt dat de trein waarvoor ik de toeslag nodig had niet zou gaan vertrekken, waardoor ik én de toeslag niet meer nodig had én 40 minuten vertraging had opgelopen. Zou ik hiervoor mijn geld terug kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,

Shanet Pourmohammadi

U moet hiervoor contact opnemen met Klantenservice. Als u belt, kunt u ook de toeslag aangeven. 030 7515155. U kunt de vertraging ook claimen op MijnNS in uw reisoverzicht.

Dit is een reizigersforum en geen klantenkanaal van NS. Wij kunnen niet bij de administratie.


Als deze toeslag voor intercity direct is dan kun je deze toeslag direkt terugkrijgen door nogmaals je ov chipkaart tegen de rode toedslagpaal te houden.

Je dient dat wel per direkt te doen


Als deze toeslag voor intercity direct is dan kun je deze toeslag direkt terugkrijgen door nogmaals je ov chipkaart tegen de rode toedslagpaal te houden.

Je dient dat wel per direkt te doen

Binnen 30 minuten. https://www.ns.nl/abonnementen/overig/intercity-direct-toeslag.html

Voor het omreizen (40 minuten extra) kan je een GTbV claim indienen via https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug-bij-vertraging.html en dan (onderaan) de HSL optie aanvinken, ook al heb je dus niet over de HSL gereisd.


Reageer