Gisteren 3 april wilde wij (mijn vriendin en ik) van de Keukenhof naar Schagen.
In 1e instantie werd er aangegeven dat het treinverkeer tot 17.00 uur plat zou liggen, Op Schiphol aangekomen bleek dit 20.00 uur. uren op Schiphol doorgebracht. Daarna met de Thalys naar Amsterda CS. Uren in amsterdam doorgebracht om tot de conclusie te komen dat er helemaal geen trein meer zou rijden! Uiteindelijk met de bus (die ook nog stuk ging!) in Hoorn belandt, waar een vriendin ons heeft opgehaald..
Uiteraard is dit overmacht, maar wat mij vooral stoort is het gebrek aan communicatie! Maar ook het feit dat de storing was opgelost, maar het te veel inspanning zou kosten om het treinverkeer weer op te starten! Leg het probleem maar bij de reizigers!
Er was nauwelijks een NS medewerker te zien. Eerst werd aangegeven dat de treinen later zouden rijden, daarna helemaal niet! Vele mensen zijn gestrand We kregen echt het gevoel van Zoek het maar uit!
Totaal niets geregeld door NS! Heel kwalijk!
Hoe jaag je mensen weer de auto in!
Dus mijn tip: Geef meer informatie! Wees duidelijker zichtbaar! Geef mensen meer hulp i.p.v. 1 medewerker in een loket! Laat de mensen het niet zelf laten uitzoeken!