Ik zou geld terug krijgen en was aangevraagd op 6 september maar nog steeds niet gekregen op mijn bankrekening waar blijft het geld? En krijg ik het nog?
Ik zou geld terug krijgen en was aangevraagd op 6 september maar nog steeds niet gekregen op mijn bankrekening waar blijft het geld? En krijg ik het nog?
Dat duurt meestal wel een aantal weken, ik zou het dus nog even afwachten.
Ik heb ook nog enkele toegekende claims die niet binnen de beloofde twee weken zijn uitbetaald. Waarschijnlijk hebben ze een achterstand bij de terugbetalingen, ik wacht nog even rustig af.
Ik heb ook nog enkele toegekende claims die niet binnen de beloofde twee weken zijn uitbetaald. Waarschijnlijk hebben ze een achterstand bij de terugbetalingen, ik wacht nog even rustig af.
Ze hebben ook al 6-8 weken achterstand bij het beoordelen van de claims. Volgens EU-richtlijnen zou dat binnen een maand moeten. Waarom het nog 2 weken moet duren om een terechte claim te betalen is mij eerlijk gezegd een compleet raadsel. Dat proces zou gewoon één proces moeten zijn en dus tegelijk met de mail moeten plaatsvinden. Het opknippen van dit proces zorgt op zichzelf dan weer voor meer achterstand.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.