Zag zoeven onderstaande op twitter voorbijkomen. Ik vind dit echt heel apart. Claim dateert van 26 augustus en NS neemt nu nog eens 2 maanden om daadwerkelijk uit te betalen?
Zag zoeven onderstaande op twitter voorbijkomen. Ik vind dit echt heel apart. Claim dateert van 26 augustus en NS neemt nu nog eens 2 maanden om daadwerkelijk uit te betalen?
Het is een hele grote puinzooi daar, ze weten het zelf niet meer. Ze zitten tot over hun oren in de claims.
Het is een hele grote puinzooi daar, ze weten het zelf niet meer. Ze zitten tot over hun oren in de claims.
Ongetwijfeld, maar als bij jou toevallig een keer een factuur van NS wordt gestorneerd heb je binnen 2 maanden een incassobureau aan je deur. Ik vind de reactie op twitter zeer laconiek. Gaat NS nu ook wettelijke rente vergoeden?? Betaaltermijnen worden echt gigantisch overschreden.
Klopt helemaal. Maar ik heb de indruk dat het niemand iets boeit bij NS.
Dat er een achterstand is in de behandeling van claims kan ik me met een personeelstekort nog voorstellen. Maar dat de uitbetaling daardoor ook achterstand moet oplopen begrijp ik niet. De uitbetaling zou, juist bij een groot bedrijf als NS, na de toekenning een automatisch proces moeten zijn. GTBV bestaat al lang genoeg om dat ontwikkeld te kunnen hebben.
Wacht ook al tijden, maar ik heb niet eens bericht gekregen van claim gehonoreerd.
Ik heb toevallig recent een klacht ingediend over een vergelijkbaar geval. Ben benieuwd of NS daar wel binnen de gestelde vier weken op terugkomt (de meteen aangeboden 'oplossing' was het antwoord dat het nog wel een paar maanden zou duren en heb ik afgewezen).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.