Geen antwoord van NS
Bladzijde 1 / 1
NS beloofd binnen 8 weken antwoord.
Na 4 maanden nog niets gehoord
Dat is vervelend dat je nog steeds geen antwoord hebt, maar wij weten de reden daarvan niet. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, voor meer informatie over het uitblijven van het antwoord verwijs ik je naar NS klantenservice. Deze kun je telefonisch, via X,Facebook of chat bereiken.
Meestal als iets lang duurt bij een organisatie, bel ik zelf nog een keer erachter aan. Vaak heb ik dan alsnog vlot antwoord
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.