beantwoord

vergoeding

  • 1 August 2022
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Waarom duurt het weken voordat mij klacht beantwoord wordt ?

geef ons gewoon nieuwe tickets zodat we deze maand nog kunnen reizen naar Delft !!

waar we voor wilden gaan is alleen nog mogelijk in augustus !

groet Marry Torremans 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 1 August 2022, 16:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Marry van santbergen,

Dit is geen communicatiekanaal van de klanteNService. Inhoudelijk kunnen we dus ook niks over de klacht zeggen. Contact met de klanteNService kan per telefoon (030-7515155), per chat of via een bericht op Facebook of Twitter.

Het is wel erg druk bij de klanteNService, waardoor beantwoording en afhandeling langer duurt dan gewenst.

Waarom duurt het weken voordat mij klacht beantwoord wordt ?

De behandeling van klachten duurt op dit moment helaas enkele maanden. Tussentijds contact opnemen met de klantenservice versnelt dit proces over het algemeen niet.

Reputatie 7
Badge +3

Waarom wil je nieuw tickets hebben? Als je e-tickets hebt gekocht en deze niet hebt gebruikt dan heb je niet automatisch recht op nieuwe tickets. E-tickets kunnen na aankoop niet gewijzigd worden en er is geen restitutie mogelijk. Zijn de tickets niet gedownload dan loont het de moeite om telefonisch, via chat, Twitter of Facebook contact op te nemen met de klantenservice. 

Gaat het om een uitje besteld bij de Spoordeelwinkel dan zul je contact op moeten nemen met de Spoordeelwinkel.

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity wij kunnen niet bij klantgegevens. Wel kunnen wij mensen met vragen helpen.

Waarom duurt het weken voordat mij klacht beantwoord wordt ?

geef ons gewoon nieuwe tickets zodat we deze maand nog kunnen reizen naar Delft !!

Waarom moet NS iedereen die klaagt gratis tickets geven? 

Daar zult u toch een goede reden voor moeten hebben. 

Reageer