beantwoord

Vergoeding Staking duur

  • 6 September 2022
  • 4 reacties
  • 588 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hi, 

Ik had tijdens de stakingen een vergoeding aangevraagd aangezien er geen treinen reden en ik dus een Thalys moest pakken om op werk te komen. Wanneer worden deze vergoedingen uitgekeerd? En hoe weet ik dat deze is geaccepteerd? 

 

Alvast bedankt.  

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 September 2022, 17:17

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo am98 en welkom bij de NS Community,

 

Je zal vanzelf een bericht krijgen over de claim als deze via onze chatbot Jens is ingediend. Ik durf geen indicatie te geven wanneer je een bericht van ons kan verwachten.

Beste,

Krijg je bij aanvraag staking vergoeding ook een bevestiging gestuurd? want ik heb nu een week geleden 2 aanvragen ingediend en bij beide niks van binnen gekregen.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +1

Beste,

Krijg je bij aanvraag staking vergoeding ook een bevestiging gestuurd? want ik heb nu een week geleden 2 aanvragen ingediend en bij beide niks van binnen gekregen.

Alvast bedankt.

Nee je krijgt geen bevestiging. Je zal zeer geduldig (een maand of 3 waarschijnlijk) moeten afwachten.

zie ook het antwoord van Erryt.

Beetje vreemde constructie, geen bevestiging ontvangen en misschien wel 3 maanden moeten wachten? Ik zie het al voor me na 3 maanden is het we zijn nog bezig met verwerken, je hoort van ons. En dan na 5 maanden alles is verwerkt, u heeft niks gehoord, dan is er vast iets fout gegaan, maar u kunt nu geen vergoeding meer aanvragen want te lang geleden. Nu is het maar hopen dat het goed is gegaan en we ooit iets horen. 

Reageer