Telkens als ik ruime vertraging heb krijg ik een paar dagen later de melding van NS, dat ze een vergeten check-in/check-out automatisch hebben gecorrigeerd. In de app staan eerst de juiste check-in/check-out tijden vermeld.
Het corrigeren gebeurd terwijl ik wel zelf heb ingecheckt/uitgecheckt. Ik moet altijd door poortjes heen en ik houd het tegenwoordig goed in de gaten, omdat het al meerdere keren is gebeurd. Via de NS app krijg ik een melding elke keer dat ik in-/uitcheck. En ik kan dus in de eerste instantie de juiste check-in/check-out tijden zien.
Ik kan nu steeds geen geld terugvragen bij vertraging. NS staat dit niet toe, wanneer je een ‘gemiste’ check-in/check-out hebt. Het zijn altijd de reizen mét vertraging, waar het automatisch gecorrigeerd wordt.
Mijn woon-werk verkeer is een reis van één uur. Het lijkt alsof de NS denkt dat bij een grote vertraging mijn check-in/-uit tijden niet kunnen kloppen.
De klantenservice heeft me tot nu toe nog niet geholpen helaas. Hoe los ik dit op?