Ik heb een restitutie aangevraagd voor mijn reis die ik vrijdag had willen maken maar niet kan doen door de NS. Hierdoor ben ik genoodzaakt zaterdag te reizen met mijn studenten week OV. Echter heb ik de verkeerde datum ingevuld. Mijn geld terug bij vertraging aanvraag kan ik nergens vinden in mijn NS app, en in de bevestigingsmail staat nergens een contact punt om dit te wijzigen of de claim terug te nemen. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Hey MadameC. Welkom bij de NS Community.
Deze claim zal worden afgewezen als de datum niet klopt. Je kunt nu alsnog een nieuwe claim indienen met de correcte gegevens om dit alsnog te claimen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.