Hallo, ik heb een gratis abonnement in het weekend, ik nam de trein vanaf station Roosendaal op zondag 11 september om 20.00 uur. Ik stapte uit op Amsterdam Centraal en nam de trein van 22.08 naar Groningen. Terwijl ik op reis was, werd de treindienst geannuleerd en moest ik uitstappen op station Leystad. Van daaruit kon ik met de bus van NS op station Dronte komen en rond 00.10 uur 's nachts op station Zwolle aankomen. Omdat de laatste trein was geschrapt, moest ik tot de ochtend op straat in Zwolle wachten. Ik kon alleen 's ochtends met de eerste trein naar Hoogeven komen. Alsof het nog niet genoeg was dat je me deed lijden door de laatste twee treinen te annuleren, heb je ook mijn 6 euro geld op 12 september om 04.08 uur verlaagd, je maakte me erg verdrietig. Ik wil mijn 6 euro terug. Met vriendelijke groeten.
Mijn e-mailadres: *e-mailadres verwijderd door moderator*