beantwoord

vertraging

  • 13 October 2022
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Hallo, ik heb een gratis abonnement in het weekend, ik nam de trein vanaf station Roosendaal op zondag 11 september om 20.00 uur.  Ik stapte uit op Amsterdam Centraal en nam de trein van 22.08 naar Groningen.  Terwijl ik op reis was, werd de treindienst geannuleerd en moest ik uitstappen op station Leystad.  Van daaruit kon ik met de bus van NS op station Dronte komen en rond 00.10 uur 's nachts op station Zwolle aankomen.  Omdat de laatste trein was geschrapt, moest ik tot de ochtend op straat in Zwolle wachten.  Ik kon alleen 's ochtends met de eerste trein naar Hoogeven komen.  Alsof het nog niet genoeg was dat je me deed lijden door de laatste twee treinen te annuleren, heb je ook mijn 6 euro geld op 12 september om 04.08 uur verlaagd, je maakte me erg verdrietig.  Ik wil mijn 6 euro terug. Met vriendelijke groeten.

Mijn e-mailadres: *e-mailadres verwijderd door moderator*

icon

Beste antwoord door MoDe 13 October 2022, 11:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice met dit verhaal.

Mocht je nog een keer door vertraging niet meer met de laatste trein thuis kunnen komen, bel met NS klantenservice over een oplossing. Zij moeten zorgen dat je thuis komt. Jammer dat je nu de nacht buiten moest doorbrengen.

Reputatie 6
Badge +2

Hi Kemal OZDEN en welkom bij de NS Community! 

Balen dat de trein tijdens jouw reis geannuleerd werd! Zoals ik je begrijp is er nu € 6,- in rekening gebracht omdat je in de ochtend verder bent gaan reizen. Klopt dat? Zo ja, neem dan even contact op met onze klantenservice. Er kan dan iemand met je meekijken of het mogelijk is om deze € 6,- terug te ontvangen.

Reageer