Skip to main content

3 juni 

hadden wij heel erge vertraging bij leiden Centraal smiddags om half 4 

we hebben ingediend om geld terug te vragen

maar horen daar niks van

Bij alles is tegeswoordig enorm personeelsgebrek-dus als U/vrouw soms nog wat extra inkomsten wenst-werft U aan mits bekwaam. En dat verklaart ook denkelijk meteen met wat nadenken………….

Overigens: ALS U dit via de daarvoor door NS het liefst gwenste online kanalen via mijnNS hebt gedaan, dan komt er als het een dgl grote storing betrof vrijwel altijd meteen een automatisch bericht of wel/niet goedgekeurd-maar U bent de enige die precies weet hoe U heeft ingediend. Uiteindelijke uitbetaling kan dan nog wel 2-3 wekies op zich laten wachten


Het is niet ongebruikelijk dat het lang duurt voor u een reactie krijgt. Een claim die ik begin april indiende voor een reis op 4 april, is op 19 mei goedgekeurd. Een claim voor een reis op 6 april is op 11 mei (onterecht) afgewezen; ik heb meteen gereageerd en wacht nog altijd op een reactie daarop.


Reageer