Ik ben 16 november met de hsl om 18.26 vertrokken uit Amsterdam Centraal en had om 19.37 in Breda moeten zijn. Helaas was ik pas om 20.25 in Breda. Dat is een vertraging van bijna een uur. Vertraging ingediend via mijn ns. Waarna ik bericht kreeg dat ik geen vertraging heb gehad. Helaas heb ik al eerder meegemaakt dat je bij het scherm van reishistorie geen hsl kunt aangeven en dan vervolgens kennelijk automatisch wordt verondersteld dat je via het andere traject reist. Buiten het inlogscherm kan je je vertraging ook indienen maar erg omslachtig. Kan dit eens opgelost worden en ik zou graag mijn geld terugontvangen.
Antwoord
Vertraging met de hsl claim afgewezen
Beste antwoord door Tochjo
Het beantwoorden van de mail waarin de claim wordt afgewezen, is inderdaad de juiste manier om bezwaar te maken tegen de afwijzing. U kunt dan een toelichting geven die door een persoon zal worden gelezen.
Merk overigens op dat bij NS Flex-abonnementen niet de abonnementskosten bepalen hoe groot de vergoeding is, maar het afgelegde traject. Bij 60 minuten of meer vertraging is de vergoeding de hele ritprijs vol tarief. Zie de vergoedingentabel.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.