Hey Melanie Ackermans. Welkom bij de NS Community!
Ik ga van de titel uit dat je vragen hebt over het aanvragen van een taxi? Hier is in het kort wat we aanbieden:
Als reizigers, als gevolg van de vertraging bij hun reis met NS, niet meer in staat zijn om op dezelfde NS-dag (dit is tot 04:00 de volgende dag) het station van bestemming te bereiken, omdat de laatste trein op de NS-Reisroute niet meer rijdt dan stellen we vervangend vervoer ter beschikking om ervoor te zorgen dat reizigers alsnog het station van bestemming kunnen bereiken. Is dat niet meer mogelijk omdat er vertraging is van de laatste trein in uw reis met NS dan stellen we vervangend vervoer ter beschikking om de reiziger naar zijn eindbestemming te brengen. Wij bepaalen welk type vervangend vervoer wordt ingezet. Dat kan een taxi zijn, maar ook bussen indien nodig.
Wil je een vergoeding aanvragen van een taxi die je zelf geboekt hebt? De kans om dit vergoed te krijgen is heel klein, maar je kunt contact opnemen met de klantenservice hiervoor.
Als je nog andere vragen hebt hierover lees ik het graag!
Welja…
omdat de laatste trein op de NS-Reisroute niet meer rijdt dan stellen we vervangend vervoer ter beschikking om ervoor te zorgen dat reizigers alsnog het station van bestemming kunnen bereiken.
Dat kan beter verwoord worden, want je zult maar een (laatste) overstap naar een andere treinvervoerder of bus missen? Dat hoeft echt niet met een laatste NS trein te zijn.
Zoals het er staat kom je dan op een station vanuit waar je niet verder kan? Maar goed, dat staat er daarna.
Samengevat ‘we brengen je thuis’ (al is dat indien nodig met een bus ).
Beetje onduidelijk hoor, de termen ‘station van bestemming’ en ‘eindbestemming’… maar zelf een taxi regelen is nooit een goed idee, zelfs al zegt ‘NS personeel’ dat je die gewoon kunt/mag declareren!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.