beantwoord

Vraag over mogelijk geld terugkrijgen

  • 19 July 2022
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Hoi, 

Afgelopen zaterdag ben ik van Vlissingen naar Tilburg gereisd met NS. Hierbij wilde ik eigenlijk betalen met een jongerenkaart, die ik betaald had. Helaas kwam de jongerenkaart te laat voor mij binnen en heb ik alsnog met mijn ov-kaart moeten betalen. Ik vraag me af of er misschien een mogelijkheid is om een deel van mijn geld terug te krijgen? Ik heb dus een jongerenkaart betaald en de reis met mijn ov-chipkaart. 
Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 19 July 2022, 14:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Yvette16538,

In principe is het niet mogelijk om geld terug te krijgen voor e-tickets, omdat niet te controleren is of er toch mee gereisd is. Je had het beste de klanteNService kunnen bellen toen het ticket niet binnenkwam.

Dat gezegd hebbende, kun je in dit geval ook het beste contact opnemen met de klanteNService per telefoon, chat, Facebook of Twitter. Wellicht willen ze uit coulance iets voor je betekenen. Hier op de community helpen reizigers elkaar en hoezeer ik het je ook gun, ik kan je het geld niet terugbetalen 😉

Reputatie 7
Badge +4

Als u geld terug vraagt, zorg er dan wel voor dat de ov-chipkaart en de e-ticket op dezelfde naam staan. Het is niet zo dat als u een e-ticket bestelt, die er ook meteen is. Het is verstandiger ze een uur van te voren te kopen. 

Reageer