Skip to main content

hoe goedenavond

ik heb een vrij weekend abonnement. elke zaturdag ga ik van  Hoogeveen naar Eindoven en elke zondag ga ik terug van Eindoven naar Hoogeveen. Maar de laatste 2 manden had ik veel problemen. Bijvoorbeeld 19.02.2022 nacht zat ik vast in Utrecth station. Daarom in Utrecht mocht ik lojeren in Hotel. En nu 03.04.2022 zat ik vast in Eindoven en ik ben nu weer  in Hotel. Morgen hoop ik dat ik naar Hoogeveen ga. Maar moet ik 27 euro betalen. Ik heb een aanvraag; kunnen jullie mijn factuur aanbieden of opladen geld. 

Friendelijke groet...

Klantnummer 25716114

Zie de enorme hoeveelheid klachten van dezelfde aard. Schijnt dat NS in een aantal gevallen -dat heet coulance- gratis kaartjes geeft om dan vandaag te gaan-vraag eerst eens na-als je niet al op reis bent- aan loket te Eindhvn


Het beste kun je telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Hallo Haykis en welkom bij de NS Community,

 

Het antwoord van MoDe is het beste antwoord. Meer informatie over de grote storing van gister kan je in dit topic vinden. 


Reageer