Op 7 juli 2023 heb ik mijn reis van Zaandam naar Hoorn Kersenboogerd niet kunnen maken, er was of zou ergens een stroomstoring zijn. NS heeft geen alternatieven aangeboden, we konden niet via Amsterdam, niet via Alkmaar met andere woorden ik kon 7 juli 2023 NIET naar huis. Sterker nog mijn zoon en ik hebben ons op moeten laten halen, hierdoor hebben wij eigenlijk onnodige kosten gemaakt kijkende naar de benzine kosten, als we met de bus waren gegaan hadden wij ook kosten gemaakt.
Nu krijg ik een afwijzing omdat ik niet ingecheckt zou zijn, wat een bullshit. Waarom zou ik, als het voor de ingang van het station al bekend wordt gemaakt dat er storingen zijn eerst inchecken. Ik vind dit echt belachelijk voor woorden. Hoe gaan we hier mee om beste NS, hoe krijg ik mijn gemaakte kosten van jullie terug, jullie hebben geen alternatief geboden (inzet reisbus of o.i.d.) maar mij wel een vette factuur/rekening sturen omdat ik mijn abonnement moet betalen!!!!!!!!!