Goedemiddag,
Hopelijk is hier een NS-medewerker welke mijn vraag kan oppakken of deze kan laten oppakken.
Op 30 december heb ik een reis gemaakt met de NS vanaf Rotterdam naar Zwolle. Tijdens deze reis heb ik meer dan 60 minuten vertraging opgelopen. De claim die ik hiervoor indiende is afgewezen. Ik heb op de afwijzingsmail gereageerd. Tot op heden heb ik geen reactie hierop ontvangen. Wel heb ik 2x een ontvangstbevestiging gekregen. met de volgende opmerking.:
Onlangs heeft u ons een e-mail gestuurd. Helaas is het ons niet gelukt u binnen 5 werkdagen te antwoorden. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hopen uw bericht alsnog zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden.
Tot op heden heb ik nog geen reactie. Ook op de chat wacht ik nu al meer dan één uur op reactie. Graag ontvang ik een reactie op mijn mail.
Groetjes Ruben