Reactie van NS op verzoek “geld terug bij vertraging”. Late reactie slaat op vraag van juni en antwoord in oktober! “Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Graag reageer ik op uw verzoek om herziening van de afhandeling van uw claim met reisdatum 6 juni 2022. Ik vind het jammer om te lezen dat u hier niet tevreden over bent. Ik heb uw claim opnieuw bekeken. De vergoeding die staat voor een keuzedag is 3,50 euro bij een vertraging van meer dan 60 minuten. Voor een vertraging van meer dan 30 minuten staat een vergoeding van € 1,75. Helaas betalen wij onder de € 2,30 niet uit. Dit is ook één van de voorwaarde van 'geld terug bij vertraging'. Helaas kan ik daarom niet aan uw verzoek om herziening van uw claim voldoen. Mocht u nog vragen hebben, dan helpen wij u graag verder. Kijk op www.ns.nl of stel uw vraag op de NS Community (www.ns.nl/community). U kunt ook contact opnemen met NS Klantenservice (www.ns.nl/klantenservice). We staan dag en nacht voor u klaar.” Keuzedagen zijn gekoppeld aan een VDU of ander abonnement. Zonder dat kun je geen keuzedagen kopen. NS zou daar bij geld terug bij vertraging rekening mee moeten houden. De last die je hebt bij een dergelijke vertraging is sowieso veel groter. |
|
| |||||
|
|
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineel