beantwoord

Webpagina Geld terug bij vertraging werkt al 24 uur niet

  • 22 June 2022
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Afgelopen vrijdag 17 juni is mijn trein vanaf Den Haag Centraal richting Almere Centrum ter hoogte van Hoofddorp/Schiphol gestrand wegens een defecte trein vóór ons.

Mijn bestemming heb ik niet kunnen bereiken en de trein is weer terug gereden naar het beginpunt Den Haag Centraal. Ik heb op Den Haag Centraal uitgecheckt en nu zie ik in het reisoverzicht op Mijn NS dat voor deze nutteloze rit € 12,00 in rekening wordt gebracht.

Het in rekening brengen van die €12,00 is dus onterecht en ik heb geprobeerd dit geld terug te vragen via MijnNS. Echter al 24 uur lang meldt het Geld-Terug-bij-Vertraging systeem:

  • Ons systeem is momenteel niet in staat om te beoordelen of u geld kunt terugvragen voor deze transactie. Probeer het later nog eens.

Dat later nog eens proberen heb ik na 24 uur wachten opnieuw gedaan maar het systeem werkt nog niet.

Wie van NS Klantenservice kan mij helpen mijn geld terug te krijgen wegens gestrande trein EN defect Geld-Terug-bij-Vertraging-systeem

 

icon

Beste antwoord door JurgenH 22 June 2022, 12:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

De makkelijkste weg is denk ik contact opnemen met de klantenservice zelf. Die kunnen even met je meekijken naar wat hier misgaat.

Wat je ook nog zou kunnen proberen is het formulier invullen zonder in te loggen op Mijn NS. Wellicht dat dat wel werkt.

Reageer