Wij hebben vastgesteld dat er te weinig vertraging was op het betreffende traject. U heeft daarom helaas geen recht op vergoeding. | NS Community
beantwoord

Wij hebben vastgesteld dat er te weinig vertraging was op het betreffende traject. U heeft daarom helaas geen recht op vergoeding.

  • 15 December 2021
  • 9 reacties
  • 363 Bekeken

Reputatie 1

Best NS 

Stik in je geld denk je nu echt dat ik uren bewijslast ga verzamelen om aan te tonen dat ik vertraging had
ik had meer als een uur vertraging maar omdat de NS gebruikt maakt van haar eigen mazen zeggen ze er was geen vertraging.

Trein vertrekt uit Utrecht stopt uiteindelijk in Geldermalsen deze rijd niet verder naar Tiel omdat op dat traject in Tiel een defecte trein staat. er komt een 2e Trein uit Utrecht die gaat ook niet verder want de defecte trein moet eerst weg zijn. na de 3e Trein gaat die uiteindelijk wel verder en hebben we meer als een uur vertraging. maar omdat er officieel geen storing is in de app is er niets aan de hand.

die hele vertraging van een uur maakt mij niets uit maar het gaat om het principe.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 December 2021, 22:48

Bekijk origineel

9 reacties

Simpelweg even gebruik maken van de mogelijkheid om te reageren op deze automatische email en het verhaal uitleggen zoals hierboven, dan wordt er door een persoon naar gekeken.

Reputatie 5

Gewoon volhouden

 Ik heb ook wel eens eindeloze discussies hierover gehad maar als je voet bij stuk houdt krijg je uiteindelijk wel gelijk. En je geld terug. Klantvriendelijkheid hoef je niet te verwachten helaas.

Reputatie 7
Badge +3

Een GtbV claim wordt in eerste instantie via het systeem beoordeeld. Dat systeem ziet niet in welke trein een reiziger zat. Mogelijk was er een andere trein of een andere route waarmee binnen de in- en uitchecktijden de bestemming wel zonder vertraging bereikt kon worden, maar het systeem kan dat niet zien. U kunt doen wat Jeroen aangeeft, een reply sturen op de afwijzing en daarbij aangegeven hoe de situatie was (in welke trein u zat, welke vertrektijd). Er wordt dan door een persoon naar gekeken en opnieuw beoordeeld.

 

Reputatie 1

Als eerst allemaal bedankt voor de goede tips 

maar gister raakte ik weer verzeild in een situatie Waar geen vertraging was er reden een beperkt aantal treinen  omdat er een sein storing was niets aan de hand dus maar de treinen die reden zaten tot de nok toe vol er kon echt niemand meer bij gangpaden stonden vol maar er was geen vertraging want er reden immers treinen. 
maar nu heb ik het systeem tegen de NS gebruikt ik heb van Utrecht centraal een intercity genomen naar de Bosch vandaar weer naar Geldermalsen en daarna weer naar Tiel  en daar heb ik pas uitgechekt dus mijn treinreis in mijn NS was check in Utrecht Centraal check uit Tiel 

die extra reistijd maakt me niet uit die had ik toch gehad maar dat gedoe om je geld terug te krijgen dan heb ik met deze methode er ook vrede mee.


 

Als eerst allemaal bedankt voor de goede tips 

maar gister raakte ik weer verzeild in een situatie Waar geen vertraging was er reden een beperkt aantal treinen  omdat er een sein storing was niets aan de hand dus maar de treinen die reden zaten tot de nok toe vol er kon echt niemand meer bij gangpaden stonden vol maar er was geen vertraging want er reden immers treinen. 
maar nu heb ik het systeem tegen de NS gebruikt ik heb van Utrecht centraal een intercity genomen naar de Bosch vandaar weer naar Geldermalsen en daarna weer naar Tiel  en daar heb ik pas uitgechekt dus mijn treinreis in mijn NS was check in Utrecht Centraal check uit Tiel 

die extra reistijd maakt me niet uit die had ik toch gehad maar dat gedoe om je geld terug te krijgen dan heb ik met deze methode er ook vrede mee.


 

Dat mag dan weer niet. 

Reputatie 1

Hahaha dat klopt dit heb ik ook niet echt gedaan dit is gewoon fictie 😜

Hahaha dat klopt dit heb ik ook niet echt gedaan dit is gewoon fictie 😜

Das pas lachen man. :clown:  Echt grappig. 

Reputatie 7
Badge +3

Hahaha dat klopt dit heb ik ook niet echt gedaan dit is gewoon fictie 😜

Op deze manier maak jij je niet geloofwaardig.

Reputatie 1

Ik hanteer exect dezelfde geloofwaardigheidsfaktor als de NS 

Reageer