wijziging van claim geld terug bij vertraging | NS Community
beantwoord

wijziging van claim geld terug bij vertraging

  • 25 October 2022
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Beste NS, 

Ik heb vandaag een claim ingediend dat ik zondag avond vertraging had van 30 - 59 minuten met mijn reis. Maar dit was meer dan een uur. Kan ik dit nog aanpassen? Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

Met vriendelijke groet, Joyce

icon

Beste antwoord door Tochjo 25 October 2022, 17:45

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Het is niet mogelijk een ingediende claim later nog aan te passen. U kunt wachten op de mail die u naar aanleiding van deze claim ontvangt (goedkeuring of afwijzing) en dan daarop reageren.

Merk overigens op dat er een onvolkomenheid in Mijn NS zit: claims waar bij het indienen wordt aangegeven dat er 60 minuten of meer vertraging was, staan als 30 tot 59 minuten in het overzicht. Dat is een cosmetische fout; de claim is dan wel ingediend voor 60 minuten of meer.

Reageer