12/7 zwarte pet “tool” verloren in Sprinter Arnhem-Dordrecht | NS Community
beantwoord

12/7 zwarte pet “tool” verloren in Sprinter Arnhem-Dordrecht

  • 23 July 2022
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Op 12 juli tussen Nijmegen-Goffert (18.21u) en Ravenstein (18.34u) mijn zwarte pet van de band “tool” in de Sprinter laten liggen of bij het toilet laten hangen.

Deze Sprinter komt rond 20.02u aan op eindpunt Dordrecht.

Op achterzijde van de pet staat in rood de tekst “10,000 days”.

 De pet kan niet zonder mij, dus mocht je hem gevonden hebben …

icon

Beste antwoord door Thom 23 July 2022, 22:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Lees dit goed door en vul het formulier in. NS kan zien of hij gevonden is en waar hij ligt. Goede kans dat hij op Dordrecht is afgegeven. Daar ophalen is sneller en meestal goedkoper. Als u uw pet heeft opgegeven kunt u met Klantenservice afdeling Gevonden voorwerpen bellen en die kunnen de realtimedatabase inzien.

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html

Reputatie 6

U bentwel wat laat met melden…bijna twee weken later. Ik hoop voor u dat ie gevonden wordt!

Dank jullie wel voor het meedenken,

wel al meteen aangebeld bij en vaker gebeld met de ns. Medewerker wees me laatste keer op dit forum. i-lost helaas ook nog niets opgeleverd.

Een tijd geleden ging dat opsporen allemaal veel omslachtiger, nu zonder doorverbinden  snel geholpen, als je ten minste op een gunstig tijdstip belt.

Groet, jeroen

Reputatie 7
Badge +4

Bedenk dat veel zaken ook gewoon worden ‘meegenomen’ door medereizigers en dat is niet te achterhalen in de praktijk.Als 50 procent terugkomt, waaronder iPhones, dan is dat helemaal niet slecht.

Reageer