Skip to main content

Een wat vreemd geval:
Vanmorgen (28 september) kwam ik met de trein aan vanuit Groningen in Zwolle (vertrektijd 8:19, aankomst ca. 9:15).

Vlak voor het station remde de trein plotseling heel abrupt waardoor ik met mijn hoofd hard tegen de stoel vlak voor me klapte.

Ik had zelf geen schade maar mijn dierbare Sony MDR-1000X noise cancelling koptelefoon ving de klap op en brak daardoor doormidden en is nu onbruikbaar geworden.

Gelijk daarop werd omgeroepen dat om een ATB ingreep ging door de verkeersleiding en ging de trein weer verder.

 

Door deze actie heb ik nu wel buiten mijn schuld een relatief grote schade opgelopen.

Waar zou ik dit kunnen aanmelden bij de NS?

Ik heb eventueel foto’s van de schade.

 

Met vriendelijke groet,

 

Barth Visser

(Al bijna 35 jaar een erg tevreden klant. Ik rij sinds 1989 bijna elke werkdag op en neer tussen Groningen en Zwolle).

Hey Barth Visser. Welkom bij de NS Community.

Ik raad je aan om een vergoeding aan te vragen via onze chat of X/Facebook pagina's, dit kunnen we hier namelijk niet voor je verwerken! 


Reageer