Agressieve Beveiliger heeft mijn vouwfiets uit de trein gegooid op perron Vlissingen..en gedreigd om me "helemaal in elkaar te slaan .."...!
Ik had nl enkele tientallen meters op perron gefietst en volgens hem had ik mijn middelvinger opgestoken…
Deze idioot ging daardoor helemaal door het lint…
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Agent 008 en welkom bij de NS Community,
Dat is absoluut niet de bedoeling en zal ook niet worden getolereerd. Zou je dit via onze klantenservice willen melden zodat verdere details besproken kunnen worden zodat we dit uit kunnen zoeken? Hopelijk ben je weer van de schrik bekomen en gaat alles goed met je.
Dat is absoluut niet de bedoeling en zal ook niet worden getolereerd. Zou je dit via onze klantenservice willen melden zodat verdere details besproken kunnen worden zodat we dit uit kunnen zoeken? Hopelijk ben je weer van de schrik bekomen en gaat alles goed met je.
Dergelijke agressie door NS personeel is natuurlijk niet juist, maar jij was ook verkeerd bezig want je mag niet fietsen op het perron. Zoiets zou alleen wel op een normale manier gezegd moeten worden.
Jij bent dus agressief verbaal en met je middelvinger naar het NS personeel terwijl je weet dat je fout zit met je gefiets over het perron. Vervolgens verontwaardigd dat je onvriendelijk bejegend wordt. Misschien wordt het tijd voor een cursus zelfkennis?
Al zou TS dat allemaal gedaan hebben, dan is het nog steeds aan de beveiliger om professioneel te reageren. Dreigen iemand helemaal in elkaar te slaan hoort daar niet bij.
Jij bent dus agressief verbaal en met je middelvinger naar het NS personeel terwijl je weet dat je fout zit met je gefiets over het perron. Vervolgens verontwaardigd dat je onvriendelijk bejegend wordt. Misschien wordt het tijd voor een cursus zelfkennis?
BETER CURSUS LEESVAARDIGHEID VOLGEN !!
Fietsen op perron is nog geen reden voor een CONDUCTEUR om FIETS dan maar uit de trein te gooien en te dreigen met fysiek geweld….of ben jij misschien familie van die conducteur…??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.