beantwoord

agressie door NS personeel

  • 5 October 2023
  • 10 reacties
  • 472 Bekeken

Agressieve Beveiliger heeft mijn vouwfiets uit de trein gegooid op perron Vlissingen..en gedreigd om me "helemaal in elkaar te slaan .."...!

 

Ik had nl enkele tientallen meters op perron gefietst en volgens hem had ik mijn middelvinger opgestoken…

 

Deze idioot ging daardoor helemaal door het lint…

 

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 October 2023, 20:28

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo Agent 008 en welkom bij de NS Community,

 

Dat is absoluut niet de bedoeling en zal ook niet worden getolereerd. Zou je dit via onze klantenservice willen melden zodat verdere details besproken kunnen worden zodat we dit uit kunnen zoeken? Hopelijk ben je weer van de schrik bekomen en gaat alles goed met je.

Reputatie 7
Badge +3

Dergelijke agressie door NS personeel is natuurlijk niet juist, maar jij was ook verkeerd bezig want je mag niet fietsen op het perron. Zoiets zou alleen wel op een normale manier gezegd moeten worden. 

Reputatie 2

Jij bent dus agressief verbaal en met je middelvinger naar het NS personeel terwijl je weet dat je fout zit met je gefiets over het perron. Vervolgens verontwaardigd dat je onvriendelijk bejegend wordt. Misschien wordt het tijd voor een cursus zelfkennis?

Reputatie 7
Badge +3

Al zou TS dat allemaal gedaan hebben, dan is het nog steeds aan de beveiliger om professioneel te reageren. Dreigen iemand helemaal in elkaar te slaan hoort daar niet bij.

Reputatie 7

Erryt heeft al gereageerd. Voor de rest: don't feed the trolls. De schrijfstijl van deze poster komt me bekend voor.

Agressieve Beveiliger heeft mijn vouwfiets uit de trein gegooid op perron Vlissingen..en gedreigd om me "helemaal in elkaar te slaan .."...!

 

Ik had nl enkele tientallen meters op perron gefietst en volgens hem had ik mijn middelvinger opgestoken…

 

Deze idioot ging daardoor helemaal door het lint…

 

 

Aangifte doen van bedreiging. 

VEBEGO schoonmaak medewerkers die getuigen waren hebben inmiddels medegedeeld dat de agressor een CONDUCTEUR was !!

Signalement: plus minus 55 jaar, geen bril, wit grijs haar, stevig gebouwd, niet sportief, blank uiterlijk.

 

 

 

 

mededelen aan KLANTENSERVICE heeft geen zin, want zij doen zelf NIETS.

 

Verwijzen alleen naar politie. Iedere fatsoenlijke organisatie zou op zoek gaan naar dergelijke rotte appels.

 

Jij bent dus agressief verbaal en met je middelvinger naar het NS personeel terwijl je weet dat je fout zit met je gefiets over het perron. Vervolgens verontwaardigd dat je onvriendelijk bejegend wordt. Misschien wordt het tijd voor een cursus zelfkennis?

BETER CURSUS LEESVAARDIGHEID VOLGEN !! 

Fietsen op perron is nog geen reden voor een CONDUCTEUR om FIETS dan maar uit de trein te gooien en te dreigen met fysiek geweld….of ben jij misschien familie van die conducteur…??

 

Badge +3

Boefje… Je denkt dus weg te komen met fietsen op een perron (met eventuele middelvinger of verbaal ‘geweld’ tegen personeel)?

Dan had je de verkeerde conducteur tegenover je, maar alsnog geluk gehad want een boete daarvoor is pakweg 95 euro plus 9 euro administratiekosten. 🤣

Voor iets ‘lulligs’ als voeten op de stoel (met keurig een krantje er onder) kan je overigens een soortgelijke boete krijgen. Gewoon niet doen dus! 😂

Reageer