Apple airpods doosje gevonden

  • 19 December 2022
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Ik heb gisteren 18/12 in een trein een apple airpods opbergdoosje gevonden. degene die dit heeft vergeten mee te nemen weet wel welke trein en hoe laat dit was. Laat meer weten…..


2 reacties

Goedenavond Karel G en welkom bij de NS Community.

Ik heb de titel en de inhoud van je topic even omgedraaid, gezien het op deze manier beter past. De titel was voorheen namelijk vrij lang en onduidelijk.

Wat betreft de inhoud zelf, vrees ik dat de kans vrij klein is dat de eigenaar dit bericht leest en op deze manier de airpods terugkrijgt. Je kunt het gevonden voorwerp veel beter inleveren bij perron- of treinpersoneel, zodat het verwerkt kan worden in ons verloren voorwerpen systeem. Mocht de eigenaar een verloren voorwerpen formulier invullen, wat waarschijnlijker is dan dat dit topic gelezen wordt, dan kan hij of zij ook herrenigd worden met de airpods.

Hallo Stijn NS dank je wel 't Was de eerste keer dat ik hiermee in aanraking kwam ...In de trein was geen NS-personeel. Dat was maar goed ook want ik was echt laaiend toen ik ontdekte dat beide toiletten in de trein van Utrecht plm 09.45 uur naar Eindhoven defect waren. 

Reageer