Bedankje aan conducteur | NS Community
beantwoord

Bedankje aan conducteur

  • 17 November 2022
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Ik wil graag de conducteur bedanken die 17/11 op de IC van Utrecht naar Den Haag zat die rond 11:36 in den Haag aankwam. Helaas kon ik hem niet vinden, maar met zijn enthousiaste en komische meldingen had hij de aandacht van iedereen en alle lachers op zijn hand.
Hoe kan ik hem bedanken?

icon

Beste antwoord door Laura NS 18 November 2022, 11:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Een moderator kan het doorgeven als u de trein, eventueel met treinnummer maar zeker met tijd, exact kunt aangeven. U bent al vrij precies. Rechtstreeks contact met een conducteur kan niet, om privacy- en veiligheidsoverwegingen.

Wat tof dat je dit even meldt! Ik heb het gemeld op een algemeen, intern forum wat de NS zelf heeft. Hopelijk wordt het daar gelezen door de juiste! :)

Een moderator kan het doorgeven als u de trein, eventueel met treinnummer maar zeker met tijd, exact kunt aangeven. U bent al vrij precies. Rechtstreeks contact met een conducteur kan niet, om privacy- en veiligheidsoverwegingen.

 

Breng ze nou niet op ideeën @Thom! De controle in de trein is al minimaal! Maar misschien spreek je de waarheid en is het reed beleid. Die paar keer dat ik een conducteur in de trein nodig had, was deze ook niet te vinden.. 😉

@Laura NS 

Wat tof dat je dit even meldt! Ik heb het gemeld op een algemeen, intern forum wat de NS zelf heeft. Hopelijk wordt het daar gelezen door de juiste! :)

Nou dan kan het niet meer mis gaan! Een melding op de community en op een intern forum. ;)

 

Reageer