Beste Conducteur van de trein richting Vlissingen op 10 september 2024 rit 2214 (vertrok om 07:54 van Rotterdam Blaak en kwam om 09:16 aan op station Goes),
Ik wil je nogmaals heel erg bedanken voor de tegoedbon voor een kopje koffie bij de stations huiskamer die je me gaf in de trein. Zoals ik je al had verteld ging ik voor de 7e keer proberen om mijn auto theorie examen te behalen na iedere keer met 1 fout te veel te zijn gezakt. Ik kreeg van jou de tegoedbon voor als ik zou zakken als troost en voor als ik zou slagen als cadeau. Ik hoop ontzettend dat dit bericht bij je aankomt, want ik wil je graag mededelen dat ik gelukkig, eindelijk, ben geslaagd!!
Uiteindelijk heeft niet alleen mijn slagen maar vooral jou lieve daad & het kopje koffie mijn dag gemaakt! En tussen mijn zenuwen door tijdens het examen dacht ik iedere keer, dat kopje koffie en die lieve actie die mijn dag al heeft gemaakt pakken ze me in ieder geval niet meer af!
Dus; ontzettend bedankt! Ik wens u al het beste toe & wellicht tot een volgende keer in de trein.
Liefs,
Julie