Vanmorgen na de staking was het natuulijk extra druk in de sprinter dus genoodzaakt om bij de deuren tegen een zitkussen te staan. Blijkbaar leunde ik met mijn schouder of elleboog tegen de SOS knop (NIET de noodrem) en ging er een alarm af. Ik had geen idee wat er gebeurde maar blijbaar vind het personeel het nodig om direct via de interkom mij belachelijk te maken? Op dit moment had ik nog steeds niet door wat er gebeurde omdat er geen uit knop is voor de SOS knop. Alsof ik dit in de spits zomaar expres zou doen?
Er werd letterlijk gezegd "je hoeft niet zo dom te lachen en op je telfoon te kijken we kunnen het allemaal zien” wat de hele coupé kon horen. Natuurlijk kijk ik verbaasd om mij heen als ik niet door heb dat dit gebeurd en geen idee heb wat ik moet doen?? dus reageerde ook met "sorry ik leunde er perongeluk tegen aan het was een foutje”.
Als ze met de camera alles kunnen zien kunnen ze toch ook zien dat dit niet de bedoeling was? Graag uitleg waarom er zo overdreven wordt gereageerd.