boete - verzoek om kwijtschelding | NS Community
beantwoord

boete - verzoek om kwijtschelding

  • 19 December 2022
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Op maandag 19.december ben ik beboet omdat ik niet goed had ingechekt.

Zoals u kunt zien reis ik dagelijks met de trein en nog nooit fout gegaan.

Echter deze dame vondt mij niet betrouwbaar genoeg om mij op mijn woord te geloven.

Graag vraag ik om kwijtschelding van de komende boete.van 19 december 7.30 uur in de trein van leeuwarden naar zwolle.

 

Zonodig geef ik u nog meer info.

U kunt zien dat ik geen zwartrijder ben en dagelijks met de trein reis.

 

In afwachting 

Irma

****

Gegevens verwijderd door Moderator

icon

Beste antwoord door mrfreeze 19 December 2022, 16:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Irmaleeuwarden,

Dit is geen communicatiekanaal van de klanteNService, maar een openbaar forum waar reizigers elkaar helpen. U kunt hier dus beter geen persoonlijke informatie zoals adresgegevens plaatsen. U kunt deze verwijderen door in uw bericht rechtsonder op de drie puntjes te klikken en vervolgens te kiezen voor ‘Bewerk'.

De boete is natuurlijk wel terecht uitgeschreven, want zonder incheck heeft u geen geldig vervoerbewijs en reist u dus zwart. Of u dat al dan niet vaker doet, is op zo'n moment niet zo relevant. Als het de eerste keer is en u heeft verder gewoon meegewerkt, is er vaak wel iets mogelijk. Voor eventuele restitutie zult u dan de boete moeten afwachten en vervolgens contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

 

Dit is een forum waar reizigers andere reizigers kunnen helpen en wij kunnen u niet helpen met bovenstaand.  U kunt het beste even telefonisch contact opnemen met de NS om de kwijtschelding te regelen.

Verder doet de Hc gewoon haar werk zoals het van haar verlangt wordt, de klantenservice kan in de historie kijken en deze verhoging eventueel kwijtschelden.

 

Reageer