Op maandag 19.december ben ik beboet omdat ik niet goed had ingechekt.
Zoals u kunt zien reis ik dagelijks met de trein en nog nooit fout gegaan.
Echter deze dame vondt mij niet betrouwbaar genoeg om mij op mijn woord te geloven.
Graag vraag ik om kwijtschelding van de komende boete.van 19 december 7.30 uur in de trein van leeuwarden naar zwolle.
Zonodig geef ik u nog meer info.
U kunt zien dat ik geen zwartrijder ben en dagelijks met de trein reis.
In afwachting
Irma
****
Gegevens verwijderd door Moderator
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Irmaleeuwarden,
Dit is geen communicatiekanaal van de klanteNService, maar een openbaar forum waar reizigers elkaar helpen. U kunt hier dus beter geen persoonlijke informatie zoals adresgegevens plaatsen. U kunt deze verwijderen door in uw bericht rechtsonder op de drie puntjes te klikken en vervolgens te kiezen voor ‘Bewerk'.
De boete is natuurlijk wel terecht uitgeschreven, want zonder incheck heeft u geen geldig vervoerbewijs en reist u dus zwart. Of u dat al dan niet vaker doet, is op zo'n moment niet zo relevant. Als het de eerste keer is en u heeft verder gewoon meegewerkt, is er vaak wel iets mogelijk. Voor eventuele restitutie zult u dan de boete moeten afwachten en vervolgens contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Dit is geen communicatiekanaal van de klanteNService, maar een openbaar forum waar reizigers elkaar helpen. U kunt hier dus beter geen persoonlijke informatie zoals adresgegevens plaatsen. U kunt deze verwijderen door in uw bericht rechtsonder op de drie puntjes te klikken en vervolgens te kiezen voor ‘Bewerk'.
De boete is natuurlijk wel terecht uitgeschreven, want zonder incheck heeft u geen geldig vervoerbewijs en reist u dus zwart. Of u dat al dan niet vaker doet, is op zo'n moment niet zo relevant. Als het de eerste keer is en u heeft verder gewoon meegewerkt, is er vaak wel iets mogelijk. Voor eventuele restitutie zult u dan de boete moeten afwachten en vervolgens contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
A
Anonymous
December 19, 2022
Dit is een forum waar reizigers andere reizigers kunnen helpen en wij kunnen u niet helpen met bovenstaand. U kunt het beste even telefonisch contact opnemen met de NS om de kwijtschelding te regelen.
Verder doet de Hc gewoon haar werk zoals het van haar verlangt wordt, de klantenservice kan in de historie kijken en deze verhoging eventueel kwijtschelden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.