Bril gevonden? | NS Community

Bril gevonden?

  • 23 April 2023
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb op donderdagavond 20 april mijn bril in de trein Groningen - Den Haag laten liggen (1e klas coupé) waaruit ik om 22:13 uur in Leiden uitstapte. Heeft iemand die misschien gevonden? Hij was pas een paar maanden oud en ik ben er een favoriet mee kwijt. Omschrijving: slank, donkerblauw montuur dat de glazen alleen aan de bovenkant omvat. Armpjes kunnen naar buiten veren. Het webadres www.eyesandmore.com staat erop en waarschijnlijk het typenummer: MM19047-5. Bij voorbaat veel dank voor jullie hulp.

moderator: e-mailadres verwijderd


3 reacties

Reputatie 7
Badge

Een grote kans dat deze na de rit over is gebracht naar de gevonden voorwerpen. Ik raad je aan je bril daar te registreren.

Reputatie 7
Badge

@Spoorzoeker-Leiden-Groningen haal uw email-adres weg. En de vinder zal zich hier niet melden vrees ik.

Hoi Spoorzoeker-Leiden-Groningen en welkom bij onze Community. Ik heb je e-mailadres uit je bericht gehaald om misbruik te voorkomen (dit is een openbare Community).

Jammer om te lezen dat je je bril bent verloren! Zoals Aar al terecht opmerkt, is het advies om een opsporingsverzoek in te dienen. Dat kan via deze pagina. Je hebt een keurige omschrijving van je bril, dus als deze is gevonden en ingeleverd dan kunnen mijn collega's deze makkelijker matchen aan de bril.

Ik hoop dat je snel weer bent herenigd met je bril!

Reageer