beantwoord

Bril verloren

  • 16 October 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Beste lezer,
Help me alstublieft! Zaterdagavond 14 oktober ben ik in de sprinter tussen Leiden en Den Haag CS mijn bril verloren. De sprinter is om 18:19 uit leiden vertrokken en rond 18:40 aangekomen. De bril heeft een dun goud montuur, bijna-ronde glazen, grijze gevlekte pootjes. Het merk is scotch&soda.

Heeft u de bril gevonden, wilt u dit dan alstublieft laten weten en bij een NS servicebalie afgeven?

Ik ben een beetje scheel - daarom kan ik een tijdje zien zonder bril en had ik niet direct door dat ik hem niet meer ophad, maar zijn het wel heel speciale en heel dure glazen. Ik heb hem hard nodig om nu te zien en van mijn hoofdpijn af te komen.

Langer verhaal: ik ben teruggerend naar de trein, die er nog stond en bijna vertrok. Ik ben ingestapt en een medereiziger vertelde me dat een schoonmaker hem had gevonden en meegenomen. Ik ben uitgestapt en weer terug naar Den Haag CS gereist en gelijk gaan navragen. Er was niets gevonden en na 38 uur is dat nog steeds zo. Weet iemand wat er gebeurd kan zijn?
 

icon

Beste antwoord door Thom 16 October 2023, 15:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html

 

Volg de instructies, de helft van het aantal voorwerpen komt terug. De kans dat iemand die uw bril gevonden heeft hier reageert, is nagenoeg nul.

 

Normaal gesproken ligt de bril dan op Den Haag Centraal. Bel 0307515155, gevonden voorwerpen en vraag het na als u uw formulier heeft ingevuld en een opsporingsnummer hebt gekregen. Zonder dat nummer kunt u niks. Ze hebben daar een realtimedatabase van alle gevonden voorwerpen, ook van waar ze liggen. 

Reageer