Compliment conducteur trein Utrecht -Rotterdam 16-01 16.43

  • 17 January 2024
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Een compliment aan de conducteur van deze trein. Bij binnenkomst hoorde ik hem al door het omroepsysteem de reizigers welkom heten. Hij gaf de tip om naast iemand te gaan zitten en een gesprek te voeren in plaats van op je telefoon te kijken. Hij deed dit op een zodanig vrolijke wijze dat ik er helemaal blij van werd! Ook herhaalde hij voor de mensen in de trein nog even een omroepbericht dat op het station was doorgegeven; er waren daar zakkenrollers actief, dus wellicht ook in de trein, en hij deed de oproep alert te zijn.

Zo'n conducteur maakt zo'n treinreis net even wat specialer, bedankt!

Kunnen jullie zorgen dat de betreffende conducteur dit compliment ontvangt?


3 reacties

Hallo Sharonvandermeij en welkom bij onze community!

Zo te lezen heeft deze conducteur aan alles gedacht. Fijn dat hij jouw reis nog een stukje leuker heeft kunnen maken op deze manier. Bedankt dat je jouw compliment hier deelt, ik zal het intern doorzetten!

En is hij ook langs geweest om de kaartjes te controleren?

Reputatie 7

Een compliment aan de conducteur van deze trein (..........) Hij gaf de tip om naast iemand te gaan zitten en een gesprek te voeren in plaats van op je telefoon te kijken.

Erg benieuwd hoeveel mensen daaraan gehoor hebben gegeven. Waarschijnlijk niemand. Er zijn volgens mij nog maar maar zeer weinig mensen die in de trein graag een gesprek voeren met een onbekende. 

Reageer