Compliment voor conducteur

  • 26 September 2023
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 1

Ik was op dinsdag 26 september 2023 in de trein van Breda naar Nijmegen (vertrek: 14:23) afgeleid toen ik uitstapte op station Ravenstein. Daardoor heb ik mijn rugzak met laptop laten liggen in de trein. Helaas realiseerde ik me dat pas op het moment dat de deuren weer sloten en de trein wegreed. Ik zou graag mijn welverdiende complimenten willen geven aan Nicol(e) en Helga van de klantenservice én aan de conducteur die mijn melding direct hebben opgepakt. De conducteur heeft mijn rugzak afgegeven op station Nijmegen. Ik had een afspraak nabij Ravenstein, maar omdat de klantenservice en de conducteur zó snel handelden, was de stress bij mij snel gezakt en zat ik met een gerust gevoel bij mijn afspraak voordat ik mijn rugzak aan het begin van de avond weer afhaalde.

 

Hartelijk dank!

Mark


2 reacties

Badge +3

Nog eentje https://x.com/PBarlingen/status/1706719930899382575

Stel, u bent toerist in Nederland. En je gaat met een trein op stap. Maar... je vergeet je kaartjes voor de Thalys, je treinkaartjes binnenland, en je kaartjes voor de Canal tour in Amsterdam, ze liggen nog in de trein. Dan mag je je een gelukkig mens noemen als een lieve andere reiziger deze aan de conducteur (c'est moi) overhandigt, de conducteur gaat bellen naar het servicepersoneel op het station waar u vermoedelijk bent uitgestapt, en u daar toevallig al aan de balie staat om er naar te vragen. : Uw tickets komen met de volgende trein weer terug naar Amsterdam lieve toeristen! Ik lever ze af bij de volgende conducteur op deze trein en u kunt ze samen met het servicepersoneel weer bij die trein komen ophalen! Eind goed al goed. En mijn dienst eindigt weer met een glimlach!

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey Haeske

Wat super leuk dat je de tijd neemt om dit door te geven! Ik heb jouw bericht intern doorgezet zodat het bij de juiste collega's terecht gaat komen.

Reageer