Nog eentje https://x.com/PBarlingen/status/1706719930899382575
Stel, u bent toerist in Nederland. En je gaat met een trein op stap. Maar... je vergeet je kaartjes voor de Thalys, je treinkaartjes binnenland, en je kaartjes voor de Canal tour in Amsterdam, ze liggen nog in de trein. Dan mag je je een gelukkig mens noemen als een lieve andere reiziger deze aan de conducteur (c'est moi) overhandigt, de conducteur gaat bellen naar het servicepersoneel op het station waar u vermoedelijk bent uitgestapt, en u daar toevallig al aan de balie staat om er naar te vragen. : Uw tickets komen met de volgende trein weer terug naar Amsterdam lieve toeristen! Ik lever ze af bij de volgende conducteur op deze trein en u kunt ze samen met het servicepersoneel weer bij die trein komen ophalen! Eind goed al goed. En mijn dienst eindigt weer met een glimlach!
Hey Haeske,
Wat super leuk dat je de tijd neemt om dit door te geven! Ik heb jouw bericht intern doorgezet zodat het bij de juiste collega's terecht gaat komen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.