Complimenten aan NS: rugzak teruggevonden

  • 17 February 2023
  • 0 reacties
  • 66 Bekeken

Op maandag 13-02-2023 heb ik mijn rugzak in trein nr. 5857 van Amsterdam naar Amersfoort Vathorst laten liggen bij het uitstappen in Baarn. We kwamen van Schiphol, hadden koffers bij ons en ik was afgeleid. Ben nog snel met de auto naar Vathorst gereden maar de trein was al weer terug naar Amsterdam. In de rugzak zaten documenten, waardevolle en dierbare spullen. Heb het meteen gemeld via het formulier op de website. Op 15-02-2023 kreeg ik om 02:41h een mail van NS dat de rugzak gevonden was. Kon hem in Amsterdam ophalen: alles zat erin tot aan het laatste kleingeld. Ik was zo blij en mijn vertrouwen in de medemens is bevestigd: de meeste mensen deugen. Bij het ophalen vroeg ik of ik het mogelijk was om de naam van de conducteur te achterhalen om haar/hem te bedanken. Dat bleek om privacy redenen helaas niet mogelijk.

Graag wil ik de conducteur zeer hartelijk bedanken die mijn rugzak heeft gevonden en ingeleverd: hulde!
Ook dank aan de organisatie binnen NS die zorgt voor het terugbezorgen van gevonden voorwerpen.


0 reacties

Geen reactie

Reageer