Complimenten personeel tijdens storm gister

  • 6 July 2023
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Reputatie 4

Gisterochtend was ik onderweg per intercity van Alkmaar naar Amsterdam. Bij Uitgeest zijn we gestrand, door de storm.

Graag geef ik hierbij complimenten aan het personeel aan boord:

  • De trein stond stil langs het perron en heb ik gebruikt als ‘kantoor’. Met wifi en met stopcontacten (1e klas was vrij gegeven) ging dit prima.
  • Het personeel is pro-actief langsgelopen bij mensen die buiten in de tunnel in de kou stonden te wachten, om ze erop te wijzen dat ze ook plaats konden nemen in de warme intercity.
  • Regelmatig werden updates omgeroepen door de omroep installatie, of liepen ze langs om te vragen of alles oké was.
  • Wanneer je het toilet in de trein niet wilde of kon gebruiken, liepen ze met je mee om het toilet op het perron te openen.

Het is natuurlijk nooit optimaal om te stranden in Uitgeest, en het personeel kon er verder ook niet heel veel mee, maar ik denk dat ze er naar omstandigheden het beste van gemaakt hebben!

 

ps. toen we even buiten stonden op het perron kreeg ik een waarschuwing van mijn smartwatch: “let op: mogelijke gehoorschade, huidig geluidsniveau is 90db” 😄


1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hi Rogier de Wit,

Wat tof dat je even de tijd neemt om dit te delen! Zo te lezen is er inderdaad het beste van gemaakt in hoeverre dat kon. Ik ga jouw bericht doorzetten naar de juiste afdeling zodat het betreffende personeel dit hopelijk ook nog kan lezen.

Reageer