Ik vraag mij af of de meeste conducteurs van voor de coronatijd met pensioen zijn. Je ziet niemand meer door de trein lopen en controleren. Mondkapjes afzetten in de trein is normaal geworden zeker bij jongeren. Controle door een conducteur? Ik zie ze niet. Tevens vraag ik me af of je nog wel een kaartje moet kopen...controle is er toch niet. Ik ben net terug van een treinreis door Duitsland en Oostenrijk. Tja daar wordt wat afgewandeld door conducteurs. En geen flauwe kul om geen mondkapje op te hebben. Onlangs was ik met de trein naar Almere. Daar is de mondkapjesplicht al afgeschaft. Onvoorstelbaar wat een janboel en niemand waagt zich er aan om wat te zeggen. Ik begrijp best wel dat het geen lolletje is om agressieve treinreizigers te controleren, maar door je te laten zien in de trein bereik je al heel. Even trein op en neer lopen levert een goed resultaat. Nee onze conducteurs zitten bij de machinist of 1e klas en wachten om op de volgende halte het vertrekfluitje te doen. Kan toch niet waar zijn....bedenk wat anders.
Conducteurs laat je zien !
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.