Defecte informatieschermen | NS Community
beantwoord

Defecte informatieschermen

  • 3 November 2022
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Het valt me de laatste weken op dat ik vaak defecte informatieschermen in treinen zie. Ik zit nu in treinstel 8733, waar dit ook het geval is. Van elk nieuw segment van het scherm wordt slechts de eerste 2 seconden laten zien, waarna het van voor af aan begint. Dus de hele tijd zie je alleen maar de eerste 2 seconden, wel 10 keer achter elkaar. Daarna springt het scherm over naar het volgende segment, waarmee precies hetzelfde gebeurt. Dit heb ik al minstens 4 keer gezien nu in de afgelopen weken. Nou is dit geen ramp natuurlijk. Ik wist alleen niet of de NS op de hoogte was, dus bij deze! 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 3 November 2022, 10:36

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi InsaniTiny, en welkom op de NS Community.

Goed dat je komt doorgeven dat de schermen defect zijn. Ik ga sowieso een melding maken van treinstel 8733. Je geeft aan dat het om meerdere schermen gaat. Weet je daar ook toevallig de treinstelnummers van? Dan neem ik die ook mee.

Hallo Aurora,

Dank voor de snelle reactie! Ik kijk helaas meestal niet naar de nummer van het treinstel waar ik in zit, dus de andere schermen zou ik zo niet weten. Is het gewenst dat ik het in de toekomst doorgeef wanneer ik het weer ergens zie?

Reputatie 7
Badge

Lijkt me wel want anders weten ze niet welk treinstel het betreft 😉

Dat mag altijd. Elke melding is welkom. Liever één teveel dan te weinig in dit soort gevallen.

Reageer