Vanavond zat ik in de ICE van Mönchengladbach terug naar Amsterdam, en tijdens Dodenherdenking bleef deze trein niet stilstaan (in de buurt van Eindhoven), in tegenstelling tot alle andere treinen in Nederland. Dat vond ik toch wel enigszins spijtig. Waar kan ik dit het beste melden?
Groeten,
Jesper.
Beste antwoord door Robert B
Vanavond zat ik in de ICE van Mönchengladbach terug naar Amsterdam, en tijdens Dodenherdenking bleef deze trein niet stilstaan (in de buurt van Eindhoven), in tegenstelling tot alle andere treinen in Nederland. Dat vond ik toch wel enigszins spijtig. Waar kan ik dit het beste melden.
Jammer, want alle NS treinen hebben gewoon stil gestaan (met als gevolg in de Reisplanner bijna overal +3 als ‘vertraging’)
Spoorkaart https://spoorkaart.mwnn.nl met live info zou ongeveer ‘ontploffen’ met vertragingen (helaas geen screenshot van gemaakt, en die uit mijn backup/archief ook niet bij de hand).
Hoe dan ook, de NS stond (gepland) stil. De hele Reisplanning vond dat een +3 waard en dat wisten ze (ProRail legt alles stil mag ik hopen?!). Respect dus (maar hoe was het in de stiltecoupé)?
Maar ja, reizigers die met een Arriva/Blauwnet verder moesten hadden wel pech (aansluiting gemist door kut NS) en dus een uurtje wachten op de volgende…😥
Vanavond zat ik in de ICE van Mönchengladbach terug naar Amsterdam, en tijdens Dodenherdenking bleef deze trein niet stilstaan (in de buurt van Eindhoven), in tegenstelling tot alle andere treinen in Nederland. Dat vond ik toch wel enigszins spijtig. Waar kan ik dit het beste melden.
Het lijkt me ook niet veilig als alle treinen stoppen en er dan eentje gewoon door blijft rijden. Alle treinen zijn op elkaar afgestemt lijkt mij is het niet. Dat raakt dan helemaal in de war.
Het lijkt me ook niet veilig als alle treinen stoppen en er dan eentje gewoon door blijft rijden. Alle treinen zijn op elkaar afgestemt lijkt mij is het niet. Dat raakt dan helemaal in de war.
Gelukkig hebben we daar een heel mooi seinenstelsel voor in Nederland
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.