beantwoord

Eastpack trolley vergeten tussen Groningen CS en Zwolle

  • 22 July 2022
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Ik ben om 12.18 uur ingestapt op Groningen CS (trein naar Rotterdam CS, trein 9468, rit 544). Ik moest overstappen in Zwolle en doordat ik nog 2 tassen en een hond bij me had ben ik mijn trolley helaas vergeten. Het is een grijze stoffen Eastpak Trolley, zie bijgesloten foto. Ik zat in een 4-zitter en hij zat onder mijn stoel plat op de grond.

Ik heb al 3 keer met klantenservice gebeld maar hij is nog niet getraceerd. Ik hoop dat hij gevonden wordt, omdat er onder andere medicijnen inzitten die ik nodig heb

 

icon

Beste antwoord door Thom 22 July 2022, 15:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Een oproep hier zal niet veel helpen. Voor uw medicijnen moet u echt naar de apotheek, u heeft uw koffer nog niet terug. De kans dat hij door de afdeling gevonden voorwerpen wordt gevonden is vele malen hoger dan hier, helaas, het zou een zeer merkwaardig toeval zijn.

Er is geen andere weg dan die die u al bewandeld heeft, zij kunnen een realtimedatabase inkijken van alle stations waar iets is ingeleverd, meestal door de conducteur. De kans is het grootste op de eindstations. De trein is rond deze tijd in Rotterdam aangekomen. Als de conducteur die daar afgeeft, staat hij meteen in de database.

Dank voor je reactie, ik heb al een melding bij verloren voorwerpen gedaan en die zijn op zoek maar ik had het idee om het hier ook te vermelden in de kans dat hij gevonden wordt, groter is (hoop ik)

Reageer