De check-in werkte vandaag niet op Leiden Centraal. Ik heb een abonnement Traject Vrij. In Rotterdam werd een check-out geactiveerd. Moet ik 20 euro betslen? En hoe ga ik terug als de fout in Leiden Centraal niet wordt hersteld?
Bladzijde 1 / 1
Als je een Traject Vrij abonnement hebt tussen Leiden en Rotterdam zal er hoogstwaarschijnlijk geen correctietarief in rekening worden gebracht, omdat je deze route hebt afgekocht. Met NS Flex lukt het vaak zelfs om de gemiste incheck automatisch te corrigeren.
Mocht er toch een correctietarief in rekening worden gebracht, dan krijg je hier automatisch bericht over en kun je dit herstellen via uitcheckgemist.nl, of door contact op te nemen met de Klantenservice.
Heel erg bedankt!!!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.