beantwoord

foto's van gevonden voorwerpen

  • 26 September 2023
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Ik vraag me ten zeerste af waarom de me niet, net zoals vele andere instanties, voor gevonden voorwerpen fotos maakt zodat men zelf de items kan herkennen en hierop kan reageren.

 

Je kan maar tot zo ver een koffer beschrijven. Merk? Weet ik veel. Kleur? Ja blauw.... en dan? Hoe veel koffers zullen er wel niet voldoen aan die beschrijving?

 

Met een systeem waarbij er foto's online worden gezet word er veel van het werk uit de handen van het personeel van de ns gehaald en meer klanten zullen hun verloren voorwerpen terugvinden.

 

Zie ik iets over het hoofd? Dit voelt gewoon als een super inefficiënt systeem.

icon

Beste antwoord door Rory NS 26 September 2023, 14:53

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo MaritH03 en welkom bij de NS Community.

De precieze redenen voor het kiezen van deze werkwijze moet ik je helaas schuldig blijven. Men heeft de procedure ooit zo ingericht en voor NS werkt dit het beste. Maar ik kan me je vraag goed voorstellen en vind het een goede suggestie. NS probeert altijd om service verder te verbeteren en nog beter te laten aansluiten op de behoeften van reizigers. Ik zal je feedback dan ook doorzetten.

Reputatie 7
Badge +3

Dat het voor NS het beste werkte is typisch een NS-argument. Of het voor de klanten/reizigers goed werkt is blijkbaar geen overweging geweest.

Zou het een idee zijn wanneer NS de 21e eeuw binnentreedt en zich aansluit bij iLost?
https://ilost.co/nl

Reageer